پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215479
۱۶۲ طرح کشاورزي و صنعتي در چهارمحال و بختياري تسهيلات دريافت مي‌کنند
تاریخ انتشار : 1395/04/22 17:42:34
نمایش : 913
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي عمل به اقتصاد مقاومتي تاکنون ۱۶۲ طرح توليدي کشاورزي و صنعتي براي دريافت تسهيلات به بانک‌هاي استان چهارمحال و بختياري معرفي شده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني بعد از ظهر امروز در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان اظهار داشت: از ابتداي امسال 418 طرح و پروژه در کارگروه رونق توليد استان ثبت شده است که از اين تعداد 204 طرح صنعتي و کشاورزي بررسي و 162 طرح براي دريافت تسهيلات به بانک‌هاي استان معرفي شده‌اند.

وي افزود: هدف از تشکيل کارگروه رونق توليد عمل به شعار سال و پايش و شناسايي طرح‌هاي صنعتي و کشاورزي مشکل‌دار است.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اقدامات خوب مسئولان استان خاطرنشان کرد: کارهاي خوبي در استان انجام مي‌شود اما متأسفانه مديران گزارش خوبي از عملکرد خود به مسئولان ملي ارائه نمي‌دهند در همين راستا بايد مسئولان گزارش عملکرد خوب و کاملي را تهيه و براي مقامات ارشد کشور ارسال کنند.

سليماني تصريح کرد: هماهنگي و همکاري خوبي بين بخش‌هاي مختلف امور مالياتي، تأمين اجتماعي، صنعت، معدن و تجارت، بانک‌ها و اداره کار براي حل مشکلات اقتصادي و واحدهاي توليدي در استان وجود دارد.

وي ادامه داد: گزارش‌هايي که از ستاد اقتصاد مقاومتي و رفع موانع توليد استان به تهران ارسال شده است مورد تقدير معاون اول رئيس جمهور قرار گرفته است و اگر حرکت خود را به همين صورت ادامه دهيم از سوي وزارت کشور به عنوان استان پايلوت در اقتصاد مقاومتي انتخاب مي‌شويم.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: امسال پيش‌بيني مي‌شود در راستاي عمل به سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي 8 تا 10 هزار شغل در استان ايجاد شود.

منبع: تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html